راهنمای جامع بازاریابی سررسید
گزینه هایی برای سالنامه شما
پنج بخش اصلی از یک سالنامه وجود دارد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر شما داشته باشد
بودجه. آنها به شرح زیر است:
• مشخصات صفحه پایانی
• نوع کاغذ
• صحافی صفحات
• درج های ویژه
• گزینه ها/ویژگی های افزودنی
آنچه در هر یک از زمینه های ذکر شده در بالا انتخاب می کنید می تواند هزینه خرید سررسید شما را افزایش یا کاهش دهد. در هر دسته معمولاً یک ویژگی استاندارد برای سالنامه و یک گزینه سفارشی یا "هزینه اضافی" وجود دارد. هرچه "سفارشی سازی" بیشتری انجام دهید، باید برنامه ریزی بیشتری در بودجه داشته باشید. (هرچه سفارشی سازی بیشتر باشد، ممکن است مجبور شوید قیمت بیشتری را از دانش آموزان خود بگیرید، یا ممکن است مجبور باشید تبلیغات بیشتری برای فروش یا جمع آوری سرمایه برای پرداخت این هزینه ها انجام دهید.)
برای خرید سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401 به سایت سالنامه برگ مراجعه کنید.
طراحی جلد و کاربرد
• جلد چاپی تمام رنگی: این محبوب ترین نوع جلد است زیرا ایجاد آن آسان است و می تواند نتایج بصری خیره کننده ای ایجاد کند. برای یک جلد سخت، طرح به روش 4 رنگ روی یک ورق کاغذ نازک که روکش شده و روی مقوای جلد ضخیم چسبانده شده، چاپ میشود. مدارس پوشش های تمام رنگی را با برنامه های طراحی پیچیده مانند Pictavo™، Adobe® Photoshop® و Adobe® InDesign® ایجاد می کنند. حتماً طرحبندی خود را با نماینده و ناشر سالنامه خود مرور کنید. مشخصات طرح جلد سخت در کیتی که دریافت خواهید کرد گنجانده شده است.
همچنین میتوان از طرحها برای کتابهای SOFT COVER استفاده کرد که قبل از چسباندن به کتاب به روش 4 رنگ روی یک کاغذ ضخیم و سفت چاپ میشوند. روکش های نرم بسیار مقرون به صرفه هستند.
• منبت کاری: استفاده از قالب های حک شده دستی یا ماشینی و صفحات فشاری برای ایجاد تزیین که از سطح پوشش بالا می رود. برعکس - Debossing - دکوراسیون زیر سطح پوشش را کاهش می دهد. امکان استفاده از این ویژگی ها بر روی یک کتاب جلد سخت یا نرم وجود دارد. مدارسی که بهطور سنتی از جلدهای سخت استفاده میکنند، معمولاً از مواد وینیل یا چرممانند برای پوشش کتابهای خود استفاده میکنند، و معمولاً از مهر و موم فویل (نگاه کنید به زیر) و برجستهسازی یا برجستهکردن برای برجسته کردن نام مدرسه و طرح جلدشان استفاده میکنند. این روکش ها ظاهر قدرتمندی دارند، اما اغلب شامل ساخت قالب های گران قیمت و پردازش اضافی هستند که آنها را گران تر می کند. هرچه اندازه طرح بزرگتر باشد، پوشش گرانتر خواهد بود. جلدهای برجسته و برجسته به دلیل ماهیت سفارشی آنها به یک قیمت مشخص از نماینده سالنامه شما نیاز دارند. توجه: اگر مدرسه طرحی ایجاد کند که سال به سال مورد استفاده قرار می گیرد، مقداری از هزینه ها حذف می شود زیرا می توان از قالب برجسته / برجسته استفاده مجدد کرد.
در صورت استفاده از یکی از استانداردهای ناشر سالنامه شما، هزینه ها نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
• مهر زنی فویل: این فرآیند اعمال یک "ورقه" فلزی توسط حرارت و فشار روی جلد سالنامه است. این نیز می تواند در سالنامه های جلد سخت و نرم استفاده شود. مانند نقش برجسته، یک قالب سفارشی یا استوک برای "مهر کردن" فویل در مواد پوشش مورد نیاز است. این قالب ها همچنین می توانند پرهزینه باشند و به قیمت خاصی از نماینده سالنامه شما نیاز دارند. قالب قابل استفاده مجدد است.
دستورالعمل ایجاد اثر هنری برای قالب فویل مهر زنی در کیت شما گنجانده شده است. با نماینده سالنامه خود در مورد طرح های پیشنهادی خود صحبت کنید.
برگه های انتهایی: ورق های انتهایی کاغذ ضخیمی هستند که به هر دو قسمت داخلی و پشت جلد سالنامه جلد سخت چسبانده می شوند و به یک نوار پارچه ای تقویت شده متصل می شوند که به نوبه خود به برگ های مگس چسبانده می شود (اولین و آخرین ورق های کتاب قبل و بعد از شما. محتوای سالنامه). کیفیت کاغذ معمولاً با آنچه در بقیه سالنامه استفاده می شود متفاوت است. برای هزینه های اضافی، می توان چاپ را بر روی برگه پایانی و فلای برگه سالنامه خود انجام داد. این گزینه را با نماینده خود بررسی کنید.
کاغذ: نوع کاغذی که سالنامه شما روی آن چاپ می شود می تواند بر قیمت کتاب شما تأثیر بگذارد. سالنامه ها به طور سنتی بر روی کاغذ براق پوشش داده شده چاپ می شوند. کاغذ براق است زیرا پوشش (خاک رس) تقویم شده است - فرآیندی که در آن کاغذ روی چندین درام فولادی کشیده می شود تا روکش براق شود. پوشش سفالی به ایجاد کدورت کاغذ کمک می کند، که باعث می شود چاپ در هر طرف به طرف دیگر نشان داده نشود. وزن استاندارد کاغذ برای سالنامه ها کاغذ 80 پوندی است که شفافیت و دوام عالی را ارائه می دهد. کاغذ 100 پوندی وزن دیگری است که سنگینتر است و به سالنامه احساس متمایزتر و بادوامتری میدهد. با پرداخت هزینه اضافی می توانید کاغذ 100 پوندی درخواست کنید. از آنجایی که 100 پوند کاغذ سنگینتر است، هزینه ارسال کتابهای شما نیز کمی بیشتر خواهد بود. تغییر به کاغذهای سنگین تر ممکن است مورد توجه دانش آموزان قرار نگیرد، بنابراین مطمئن شوید که ارتقاء لازم برای سالنامه شماست
صحافی با منگنه زینی نرم: این روش صحافی شامل جمع آوری امضاهای تا شده روی یک "زین" است که در آنجا روی ستون سالنامه به هم متصل می شوند. این ویژگی در اکثر کتابهای با جلد نرم بهصورت استاندارد وجود دارد و برای کتابهای زیر ۹۶ صفحه بسیار بادوام است. برای سالنامه های بالای 96 صفحه توصیه نمی شود. روش جدیدی برای مربع کردن ستون فقرات روی این کتابها باعث میشود که شبیه به Perfect Binding به نظر برسند، اما به دلیل منگنهها دوام بیشتری دارند.
SOFT PERFECT-BOUND: صحافی کامل از فرآیندی مشابه صحافی جلد سخت استفاده می کند، اما به جای دوختن امضای کتاب به هم، آنها را روی ستون فقرات می چسبانند و در عین حال روی جلد کتاب که معمولاً یک جلد نرم است می چسبانند. پوشش دادن. این یک تکنیک صحافی بسیار رایج است که اغلب در کاتالوگ ها و فهرست ها مشاهده می کنید. به طور کلی می توان گفت که کتاب با جلد نرم و پشت مربع کاملاً صحافی شده است. این نوع صحافی همچنین به کتاب ها اجازه می دهد در هنگام باز شدن صاف بخوابند.
داره به اون موقع از سال میرسه! پس از ساعتهای زیادی که صرف ایجاد و طراحی سالنامه خود کردهاید، وقت آن است که بازاریابی را افزایش دهید! بازاریابی موثر به افزایش فروش سالنامه شما کمک می کند.
پایان سال تحصیلی می تواند زمان شلوغی باشد. رویدادهای ورزشی، امتحانات، مسابقات همه برای زمان و توجه ما با هم رقابت می کنند. با توجه به اتفاقات زیاد در حال حاضر، ایجاد فروش سالنامه می تواند دشوار باشد. چگونه می توانید سر و صدای مورد نیاز برای فروش سالنامه خود را ایجاد کنید؟
نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! این راهنمای نهایی بازاریابی سالنامه به موفقیت کتاب سال شما کمک می کند.
راهنمای بازاریابی کتاب سال نهایی
با این مراحل آسان سالنامه خود را به یک موفقیت فروش تبدیل کنید.
ارزش های خود را تعریف کنید
این در مورد هر تکنیک فروش موثر صادق است: اگر می خواهید مشتریان محصول شما را خریداری کنند، باید به آنها ارزش ارائه دهید. این فقط به معنای قیمت نیست! ارزش می تواند به اشکال مختلفی باشد، از هویت برند معتبر گرفته تا پاسخگویی به نیازهای مشتریان شما.
وقتی نوبت به سالنامه شما می رسد، می خواهید ارزش هایی را تعریف کنید که به مخاطبان شما مرتبط است. مقادیر واضح و تعریف شده می تواند چارچوبی برای پیام رسانی قدرتمند در سالنامه شما باشد. برخی از مقادیری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از:
تجلیل از دستاوردهای دانش آموزان
نشان دادن حس اجتماع در مدرسه شما
حفظ خاطرات دوستان و رویدادها
هنگامی که در مورد ارزش های خود تصمیم گرفتید، مطمئن شوید که به آنها پایبند هستید. از پیام های اصلی ارزش های خود برای کمک به تلاش های بازاریابی سالنامه خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پیامها و لحن صدای خود را در تمام مدت ثابت نگه دارید!
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند بازاریابی سالنامه است. به این فکر کنید که روزانه چقدر در شبکه های اجتماعی وقت می گذرانید. این یک راه عالی برای دسترسی و تعامل با مخاطبان شما است.
اگر مدرسه شما در رسانه های اجتماعی حضور فعال دارد، سالنامه خود را از طریق این پروفایل ها تبلیغ کنید. اگر مدرسه شما هنوز هیچ نمایه ای ندارد، حتماً آنها را تنظیم کنید. اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش تعامل سالنامه را اینجا بخوانید.
بازاریابی ایمیلی
ایمیل ها راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر، به ویژه والدین هستند. ما می دانیم که شما در حال حاضر مشغول تبلیغ سالنامه خود در رسانه های اجتماعی هستید، اما اهمیت ایمیل را نادیده نگیرید.
یک ایمیل برای والدین ارسال کنید و مطمئن شوید که می دانند کتاب سال را پیش خرید کنند. ایمیل خود را کوتاه و شیرین نگه دارید و پیوندی به صفحه سفارش سالنامه خود اضافه کنید.
برای ایده های بیشتر در مورد فروش سالنامه به والدین، اینجا را کلیک کنید.
نصب پوستر در اطراف مدرسه
مواد چاپی قدیمی هنوز راهی عالی برای انتقال پیام شما هستند. با پوسترها یا بروشورهای اطراف مدرسه خود به فروش سالنامه کمک کنید.
برخی از مکان هایی که ممکن است بخواهید در مدرسه خود پوستر نصب کنید عبارتند از:
باشگاه
کتابخانه
کافه تریا
مناطق / سالن های مشترک
حتی میتوانید یک قدم جلوتر بروید: در رویداد بعدی مدرسه یا عصر والدین/معلم یا خط خروج/انتخاب، مطالب بازاریابی چاپی را توزیع کنید.
از دارایی های بازاریابی مدرسه خود استفاده کنید
به احتمال زیاد مدرسه شما دارایی های بازاریابی دارد که می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. برخی از ابزارهای بازاریابی مدرسه ای که می توانید استفاده کنید عبارتند از:
نشریه دانش آموزی - آیا مدرسه شما بولتن یا اخبار هفتگی دارد؟ اگر چنین است، این یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبانی از دانش آموزان و والدین است. یک تبلیغ سالنامه مناسب در نشریه دانشجویی شما واقعا می تواند به فروش کتاب سال کمک کند.
وب سایت مدرسه - به طور مشابه، وب سایت مدرسه شما ابزار عالی دیگری برای دستیابی به مخاطبان گسترده است. آگهی سالنامه ای که در وب سایت مدرسه شما قرار می گیرد می تواند به شما کمک کند از ترافیک سایت استفاده کنید.
سیستم PA - از طریق سیستم PA مدرسه خود در مورد فروش کتاب سال خود اطلاعیه دهید. این تضمین می کند که کل بدن دانش آموز پیام شما را خواهد شنید.
از برنامه کمک بازاریابی YearbookLife استفاده کنید
همانطور که در بالا ذکر کردیم، بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر برای افزایش فروش کتاب سال است. اما اگر قبلاً یک ایمیل بازاریابی طراحی نکرده اید، نیازی به ترساندن نیست!
برنامه کمک بازاریابی YearbookLife یک سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان است که برای مشتریان YearbookLife در دسترس است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیست ایمیل والدین خود را برای ما ارسال کنید. واقعاً به همین راحتی است! آیا ما اشاره کردیم که رایگان است؟ همین امروز با برنامه کمک بازاریابی ما شروع کنید. برای ارسال فرم اطلاعات MAP به سادگی اینجا را کلیک کنید.
هنوز مشتری نیستید؟ برای یک نقل قول آزاد امروز با ما تماس بگیرید!
انتخاب ناشر سالنامه یک تصمیم مهم در فرآیند ایجاد سالنامه شما است. در YearbookLife، ما به قیمتهای رقابتی، پشتیبانی فنی و مشتری، تحویل سریع و نرمافزار رایگان و با کاربری آسان خود افتخار میکنیم. اگر میخواهید امروز پیشنهاد قیمت بدهید، لطفا اینجا را کلیک کنید.