x تبلیغات
تقویم سبز

رنگ ها از برند شما چه می گویند؟

رنگ‌های برند شما می‌توانند بیش از آنچه تصور کنید درباره کسب‌وکارتان توضیح دهند. روانشناسی رنگ می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با برانگیختن احساسات مناسب، اعتماد و آشنایی ایجاد کند. جای تعجب نیست که محبوب ترین برندهای جهان ارتباط قوی با لوگوهای خود دارند. رنگ‌های آن‌ها نشان‌دهنده برندشان است، حتی اگر متنی روی آن‌ها نباشد.
 
این به دلیل قدرت رنگ ها و توانایی آنها در افزایش شناخت برند با واکنش های مطلوبی است که ممکن است برانگیزند. مطالعات نشان داده اند که رنگ یک محصول 60 تا 80 درصد از تصمیم خرید مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد. این بدان معناست که انتخاب رنگ مناسب نه تنها تداعی برند را تقویت می کند، بلکه می تواند بر فروش کل شما نیز تأثیر بگذارد.
رنگ سازمانی تاثیر ویژه ای بر برندینگ دارد. شما می توانید تقویم رومیزی و سالنامه 1401 خود را با رنگ سازمانی برند خود سفارش دهید. برای آگاهی از قیمت سررسید با کارشناسان سالنامه برگ تماس بگیرید.
به عنوان یک بازاریاب، بررسی اینکه چگونه روانشناسی رنگ ها می تواند پیام مناسبی را به مخاطبان هدف شما ارسال کند مفید است. رنگ های برند شما باید در سایت شما، صفحات فرود، لوگوی شما، محصول شما و هر وثیقه دیگری که ایجاد می کنید یکپارچه شود. برندسازی قوی‌تر تأثیر استفاده صحیح از رنگ‌ها را افزایش می‌دهد که بر کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد.
 
ما تصمیم گرفته‌ایم نگاهی دقیق‌تر به همه رنگ‌ها و نحوه استفاده هر بازاریاب از آنها برای ارتباط با مخاطبان خود داشته باشیم.
 
 
 

تجزیه و تحلیل 100 برند برتر جهان

ما می‌خواستیم 100 برند برتر جهان را که بر اساس ارزش برندشان تعریف شده‌اند، تجزیه و تحلیل کنیم تا محبوب‌ترین کاربردهای رنگ‌ها را بررسی کنیم.
 
این چیزی است که ما پیدا کردیم.
 
به نظر می رسد آبی رنگ برنده باشد، زیرا در 33 درصد از 100 برند برتر دیده می شود. رنگ قرمز با حضور در 29% از برندها در رتبه دوم قرار دارد و سیاه یا خاکستری با 28% سومین انتخاب محبوب هستند. در نهایت 13 درصد از رنگ زرد یا طلایی استفاده می کنند.
 
جالب اینجاست که 95 درصد از 100 برند برتر فقط از یک یا دو رنگ استفاده می کنند. این را می توان به عنوان تلاشی برای حفظ ثبات با ساده ماندن در برندسازی توضیح داد.
 
علاوه بر این، متن برای بسیاری از این برندها مهم نیست، زیرا تنها 41٪ آن را در لوگوهای خود درگیر کرده اند.
 
این نشان می دهد که یک لوگوی قوی می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند، حتی بدون استفاده از متن برای تکمیل آن. در واقع، 9 درصد از برندها حتی نام شرکت خود را بر روی لوگوی خود نشان ندادند و با سادگی لوگوی خود یک قدم جلوتر رفتند.
 
 

 

 
 

مردم چگونه به رنگ های برند واکنش نشان می دهند؟

هر رنگی واکنش متفاوتی را از سوی انسان برمی انگیزد. رنگ ها را می توان به دو دسته اصلی گرم و سرد تقسیم کرد. رنگ های گرم با انرژی مرتبط هستند، در حالی که رنگ های سرد با آرامش و امنیت مرتبط هستند.
 
اما هر یک از رنگ های زیر چه تاثیری بر روی ما می گذارد و چه معنایی برای برند شما دارد؟ در اینجا یک مرور کلی از آنچه که هر رنگ را متمایز می کند و چگونه برند شما می تواند ترکیب مناسبی از آنها را انتخاب کند، آورده شده است.
 
قرمز
قرمز واکنشی پرشور و احشایی را برمی انگیزد. این رنگی است که ضربان قلب شما را افزایش می دهد، نفس شما را تندتر می کند و به طور کلی با انرژی، هیجان و اشتیاق همراه است. این یکی از رنگ هایی است که توجه را به خود جلب می کند، در حالی که می تواند تحریک کننده و هیجان انگیز باشد.
 
کد رنگ: تهاجمی، پرانرژی، تحریک کننده، جلب توجه، پرشور
 
رنگ بنفش
 
بنفش رنگی پیچیده و در عین حال مرموز است. به دلیل ارتباط آن با سلطنت و ظرافت، تمایل دارد با محصولات رده بالاتر استفاده شود. عنصر اسرارآمیز بنفش با معنویت نیز مرتبط است و می تواند عنصر جادویی را به برند شما وارد کند.
 
کد رنگ: سلطنتی، پیچیدگی، نوستالژی، رمز و راز، معنویت
 
آبی
 
آبی محبوب ترین رنگ برای برندهای برتر است. تصور می شود که مردم را راحت می کند، زیرا آنها را به یاد آسمان و اقیانوس می اندازد. آبی همچنین با اعتماد، امنیت و اطمینان همراه است که ترکیبی عالی برای برندهایی است که این عناصر را در پیام خود می خواهند.
 
کد رنگ: قابل اعتماد، قابل اعتماد، ایمن، مسئول، مطمئن
 
سبز
 
سبز رنگی است که مترادف با آرامش، امنیت و طراوت است. سایه های مختلف آن می تواند یک هویت برند منحصر به فرد برای شرکت شما ایجاد کند. رنگ سبز با سلامتی همراه با احساس آرامش و آرامش همراه است.
 
کد رنگ: ثروت، سلامت، اعتبار، آرامش، سخاوت، ایمنی
 
رنگ زرد
 
زرد یک انتخاب رنگ محبوب برای برندهایی است که می خواهند حس مثبت را در هویت خود برانگیزند. همراهی آن با خورشید در سایه های مختلفش امید و خوش بینی را به وجود می آورد. زرد همچنین در میان رنگ‌های دیگر متمایز است که هویت برند زرد را خلاق و جذاب می‌کند.
 
کد رنگ: مثبت، نور، گرما، انگیزه، خلاقیت، شادی
 
نارنجی
 
نارنجی یک انتخاب رنگ ایده آل برای برندهایی است که می خواهند خوش بینی و روشنایی زرد و شور و انرژی قرمز را با هم ترکیب کنند. رنگی خلاقانه و شاد که حسی دوستانه و ماجراجویانه را القا می کند.
 
کد رنگ: سرزندگی، سرگرم کننده، بازیگوش، پرشور، برون  گرا
رنگ قهوه ای
 
قهوه ای نشان دهنده سادگی زمینی است و معمولا ترجیح داده می شود که منعکس کننده ثبات و قدرت باشد. در سادگی آن آرامش بخش است و توسط مارک هایی که می خواهند کلاسیک و قابل اعتماد باشند، بدون انجام حرکات جسورانه ترجیح داده می شود. قهوه ای با زمین مرتبط است و همچنین می تواند کثیفی را به مردم یادآوری کند، بنابراین باید با دقت از آن استفاده کرد، به خصوص اگر به عنوان رنگ اصلی یک برند برجسته باشد.
 
کد رنگ: زمین مانند، طبیعی، ساده، بادوام، آرامش بخش
 
مشکی
 
مشکی یکی دیگر از گزینه های رنگ محبوب برای برندها است و یکی از کلاسیک ترین گزینه ها است. هم کلاسیک و هم پیچیده است و می تواند هویت برند را برجسته کند. به نظر می رسد که با محصولات لوکس کاملاً کار می کند و عناصر کلاسیک و قدرتمند را ترکیب می کند. مشکی یکی از رنگ‌هایی است که می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد و بدون از دست دادن جذابیت کلاسیک، احساس قوی‌تری به آن اضافه کرد.
 
کد رنگ: پرستیژ، ارزش، بی زمانی، پیچیدگی، قدرت
 
سفید
 
سفید نشان دهنده سادگی، خلوص و همچنین تمیزی است. این سه مورد آن را در بخش مراقبت های بهداشتی، در تجارت نظافت و همچنین در مشاغل مرتبط با کودکان بسیار محبوب می کند. رنگ سفید همچنین می تواند احساس اعتماد را با استفاده از خلوص و سادگی ایجاد کند.
 
کد رنگ: خالص، نجیب، تمیز، نرم
 
حرکت به جلو
درک روانشناسی هر رنگ هنگام ایجاد هویت برندتان مفید است. انتخاب رنگ شما می تواند زیبایی شناسی برند شما را ایجاد کند و در عین حال شما را به مخاطبان هدف خود نزدیک تر کند. از رنگ‌هایی استفاده کنید که نقاط قوت برند شما را برجسته می‌کنند و احساسات مناسب را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند.
 
آیا رنگ‌هایی که برای برند خود انتخاب کرده‌اید، با احساسی که می‌خواهید به مشتریان و مشتریان بالقوه خود بدهید، همخوانی دارد؟ من دوست دارم در مورد اینکه چرا رنگ هایی را که برای برند خود انتخاب کردید در نظرات بشنوم.
 
منبع: https://blog.marketo.com/2018/05/brand-colors-can-reveal-business.html
 

نکات حرفه ای برای چاپ تقویم تبلیغاتی

هنگام ایجاد یک تقویم رومیزی چشم نواز، به چیزی بیش از اطمینان از درست بودن ماه ها نیاز دارید! در اینجا چند نکته برای ایجاد یک تقویم حرفه ای وجود دارد.
تقویم ابزارهای بازاریابی عالی هستند. چرا؟ زیرا مردم تقویم ها را در مکان های اصلی دفاتر و خانه های خود نمایش می دهند. این بهترین راه برای یادآوری هر روز کسب و کارتان است.
 
چاپ تقویم حرفه ای محصولی با کیفیت تولید می کند که مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. هزینه یک بار چاپ یک تقویم رومیزی 1401 سفارشی کسری از بودجه بازاریابی یک شرکت است. با این حال، برای یک سال تمام نتیجه می دهد.
 
تقویم های سفارشی چیست و از کجا شروع می کنید؟ چگونه تقویمی ایجاد می کنید که مشتریان و مشتریان بالقوه شما می خواهند نمایش دهند و از آن استفاده کنند؟
 
ما نکاتی داریم که به شما کمک می‌کند فروش سررسید و تقویم حرفه‌ای بی‌نظیر خود را درجه یک کنید. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.
 
انواع تقویم
هنگامی که تقویم هایی دارید که توسط افراد حرفه ای چاپ شده اند، انتخاب های زیادی وجود دارد. تصمیم گیری در مورد یک موضوع به محدود کردن گزینه های طراحی کمک می کند.
به عنوان مثال، اگر شما یک عکاس هستید، می خواهید تصاویرتان بزرگ و پررنگ باشد. یک تقویم پوستری بیشتر از یک تقویم کارت رومیزی کوچک منطقی است.
 
بیایید به چند سبک تقویم نگاه کنیم:
 
پوستر
یک پوستر برای تصاویر دراماتیک به خوبی کار می کند. تقویم می تواند ثانویه به تصویر باشد یا کانون باشد.
 
مطمئن شوید که عکس و آثار هنری شما با کیفیت هستند. هر چیزی کمتر زمانی که اندازه بزرگ باشد قابل توجه می شود. سایزهای معمول پوستر 11*17، 18*24 و 20*28 است. هنگام انتخاب اندازه، مشتریان خود را در نظر بگیرید.
 
تقویم دیواری
یک تقویم دیواری سنتی هر روز شرکت شما را مورد توجه قرار می دهد. تم و طراحی مناسب با هر ماه جدید توجه را به خود جلب می کند.
 
فضای زیادی برای نشان دادن محصولات و خدمات شما وجود دارد. می توانید یادآورها یا پیشنهادهای ویژه را به صفحات تقویم اضافه کنید.
 
مجله
یک تقویم مجله ایجاد کنید که مشتریان می توانند برای کار و زندگی شخصی از آن استفاده کنند. آن را جذاب و کاربردی کنید.
 
تصمیم بگیرید که حاوی صفحات ماهانه یا هفتگی باشد. تعداد صفحات روی هزینه تاثیر می گذارد. می توانید از صفحات تقسیم کننده برای تبلیغ جنبه های مختلف کسب و کار و کارکنان خود استفاده کنید.
 
تقویم کارت
یک تقویم کارتی روی سهام کارت سنگین است. آنها محبوب هستند زیرا یک سال تاریخ را نشان می دهند، اما فضای زیادی را اشغال نمی کنند. این می تواند به اندازه یک کارت ویزیت یا هر اندازه سفارشی کوچک باشد.
 
می توانید در یک یا هر دو طرف تقویم کارتی چاپ کنید. یا یک آهنربا در پشت قرار دهید تا برای نمایش نصب شود.
تقویم های مغناطیسی
تقویم های مغناطیسی در ادارات، مدارس و خانه ها محبوب هستند. آنها در همه اندازه ها و اشکال موجود هستند. اغلب تقویم از مرکز بیرون می آید و یک قاب عکس مغناطیسی باقی می گذارد.
 
طراحی مناسب تقویم مغناطیسی به شما با هر دو قطعه نوردهی مضاعف می دهد.
 
طراحی تقویم شما
آیا تفاوت بین رنگ نقطه ای در مقابل رنگ فرآیندی را می دانید؟ وزن کاغذ چطور؟
 
نه؟ سپس از یک متخصص بخواهید که تقویم شما را طراحی کند. این یک پروژه DIY نیست.
 
خدمات طراحی شامل:
 
نام تجاری شرکت
توسعه مفهوم
مشاوره رنگ و چاپ
ابتدا اندازه و سبک تقویم خود را انتخاب کنید. داشتن مشخصات قبل از شروع طراحی گرافیکی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.
 
چاپ و طراحی حرفه ای تقویم شامل مشاوره تخصصی در مورد تمامی جنبه های تولید می باشد. این شامل کاغذ، رنگ و گزینه های تکمیلی است. طراحان باتجربه می دانند چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.
 
از نظرات آنها برای صرفه جویی در زمان و هزینه استفاده کنید. این تضمین می کند که تقویم با کیفیتی را که افتخار ارائه آن به مشتریان را دارید، دریافت خواهید کرد.
 
موضوع
با همکاران در مورد موضوعات طوفان فکری کنید. سعی کنید به چیزی فکر کنید که مناسب برند شرکت و مخاطبان هدف شما باشد.
 
آیا طنز، جدی یا نوآورانه خواهد بود؟ مطمئن شوید که موضوع شما جذاب و سازگار است.
 
چیدمان
فراتر از اندازه تقویم خود، باید در مورد تعداد صفحات تصمیم بگیرید. آیا در هر صفحه یک ماه یا یک هفته قرار می دهید؟ آیا تقویم فصلی با چهار ماه در هر صفحه خواهد بود؟
 
یک تقویم ماهانه می تواند پیام های زیادی را منتقل کند. می تواند هر ماه یک تصویر متفاوت داشته باشد.
 
تصمیم بگیرید که آیا از چاپ یک طرفه یا دو طرفه استفاده می کنید. دو طرفه کاغذ کمتری مصرف می کند.
 
هر چیدمانی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که تقویم به راحتی قابل خواندن است. هیچ کس تقویمی را که نتواند از آن استفاده کند نمایش نمی دهد.
 
تصاویر
هرگز روی تصاویر کوتاهی نکنید. چاپ حرفه ای تقویم نمی تواند تصاویر بد را به تصاویر خوب تبدیل کند.
 
شما می خواهید که تقویم شرکت شما را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. یعنی تصاویر با کیفیت.
 
عکس‌های استوک حرفه‌ای را برای تصاویر با کیفیت بالا که با موضوع شما مطابقت دارند، جستجو کنید. یا می توانید یک عکاس حرفه ای استخدام کنید. هرگز از تصاویر دارای حق چاپ بدون اجازه استفاده نکنید.
 
اگر از محصولات خود عکاسی می کنید، مطمئن شوید که تصاویر شما دارای وضوح بالا و قابل استفاده هستند. از چاپگر خود راهنمایی بخواهید.
 
برای دریافت تصاویر درجه یک تلاش کنید و محصول نهایی قابل توجهی دریافت خواهید کرد.
 
رنگ
فراموش نکنید که رنگ عنصر مهمی در هر طراحی تقویم است.
رنگ ها حال و هوا را منتقل می کنند. آیا می خواهید بازیگوش باشید یا حرفه ای؟
 
ترکیب رنگ مناسب کلید موفقیت است. رنگ و سبک برند خود را مطابقت دهید تا تقویم شما به تصویر شرکت شما کمک کند. شما می خواهید مشتریان فوراً برند شما را بشناسند.
 
گزینه های رنگی مانند تم تک رنگ را در نظر بگیرید که در آن از طیفی از همان رنگ استفاده می کنید. عکس های سیاه و سفید یا رنگ قهوه ای دراماتیک و مطلوب هستند. برای ایده های بیشتر با یک طراح گرافیک حرفه ای مشورت کنید.
 
شرکت خود را به نمایش بگذارید
بله، یک تقویم ما را به یاد قرارها و رویدادها می اندازد. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که نتواند شرکت و محصولات شما را تبلیغ کند.
 
فرصت را از دست ندهید تا مشتریان را از محصولات و رویدادهای جدید مطلع کنید. تبلیغات و اطلاعیه های فروش ویژه را در تقویم خود بگنجانید. یا یک پیشنهاد انحصاری به تقویم خود اضافه کنید.
 
هر ماه این فرصت را به شما می دهد تا در مورد کسب و کار خود به مشتریان بگویید. محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. به تقویم به عنوان نمونه کار شرکت خود فکر کنید.
 
مقدمه ای اضافه کنید که ویژگی های شرکت شما را برجسته می کند. به مشتریان در مورد دستاوردها و خدمات اجتماعی خود بگویید.
 
زمانبندی چاپ تقویم حرفه ای
مرحله نهایی در تولید، چاپ تقویم واقعی است. متخصصان آیلند پرینت برای پروژه شما آماده هستند. ما بهترین تکنیک ها را برای چاپ تقویم شما در حد بودجه توضیح خواهیم داد.
 
برای دریافت قیمت رایگان در تقویم خود با ما تماس بگیرید. ما هزینه ها و مزایای سبک های مختلف را توضیح خواهیم داد. ما می‌توانیم یک طرح موجود را چاپ کنیم یا به شما در ایجاد طرح جدید کمک کنیم.
 
هیچ پروژه تقویمی برای واحد سالنامه برگ خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نیست. ما اینجا هستیم تا برند شما را در تمام طول سال به یاد ماندنی کنیم!
 
 

7 دلیل برای اینکه تقویم های تبلیغاتی هدایای بازاریابی خوبی هستند

اگر می خواهید دید برند خود را بهبود ببخشید و محصولات خود را برای مشتریان بالقوه خود آشنا کنید، باید از قدرت هدایای بازاریابی تبلیغاتی استفاده کنید. شما می توانید برند خود را با تحویل دادن سررسید  به عنوان هدیه به مشتریان در نمایشگاه ها، نمایشگاه های تجاری یا رویدادهای دیگر تبلیغ کنید. از بین تمام هدایای بازاریابی، تقویم‌های تبلیغاتی اولین انتخاب برای اکثر برندها هستند، زیرا آنها ابزار بازاریابی بسیار مؤثری هستند که کاملاً با بودجه شما مطابقت دارند. علاوه بر این، آنها مزایای بسیاری را ارائه می دهند که حتی ابزارهای بازاریابی دیجیتال مدرن نیز نمی توانند ارائه دهند. آنها محصولات و خدمات شما را قادر می سازند تا در طول سال در ذهن مشتریان باقی بمانند.
برای خرید سررسید و تقویم رومیزی 1401 به برگ سبز مراجعه کنید.
از طریق این مقاله، دلایلی را برجسته خواهیم کرد که چرا تقویم های تبلیغاتی بهترین هدایای بازاریابی هستند.
 
چرا تقویم های تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی موثری هستند؟
اینها دلایل هستند:
 
1. آنها مقرون به صرفه هستند
در مقایسه با سایر روش های بازاریابی مانند تبلیغات روزنامه یا تلویزیون، تقویم های تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند. هزینه هر تقویم بسیار کم است و بنابراین این امکان را به شما می دهد تا به تعداد قابل توجهی از مشتریان بالقوه و موجود بدون تجاوز از بودجه خود دست یابید. شما فقط به یک سرمایه گذاری کوچک نیاز دارید تا تعداد زیادی تقویم برای هدیه دادن به مشتریان خود تهیه کنید. یکی دیگر از مزایای این تقویم ها این است که در مقایسه با تبلیغات انبوه در رسانه هایی مانند تلویزیون یا رادیو، هدر نمی رود. پیام هایی که از طریق آنها ارسال می شود گاهی به مخاطب مورد نظر نمی رسد. شما همچنین کنترل کاملی دارید که تقویم را به چه کسی هدیه دهید. به شما امکان می دهد پیام هایی را که می خواهید برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید، انتخاب کنید.
2. آگاهی از برند خود را افزایش دهید
یک تقویم تبلیغاتی به شما امکان می دهد برند خود را به گونه ای به مشتریان خود نشان دهید که منحصر به فرد بودن و نقاط قوت آن را نشان دهد. شما می توانید ویژگی های محصولات و خدمات خود را با استفاده از تصاویر باکیفیت بدون استفاده از کلمات زیاد تبلیغ کنید. با استفاده از عبارات کوتاه و جذاب می توانید به راحتی توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید. نام برند، لوگو و اطلاعات تماس خود را در هر صفحه چاپ کنید تا در طول روز برای مشتریان قابل مشاهده باشد.
 
3. کاربردهای عملی دارند
مشتریان هدایایی را دوست دارند که در زندگی روزمره آنها کاربرد عملی داشته باشد. آنها عاشق دریافت تقویم هستند و هر سال منتظر آنها هستند. مردم در طول روز بارها به تقویم ها نگاه می کنند که باید قرار ملاقات بگذارند یا جلساتی ترتیب دهند. تصور کنید چند بار ممکن است نام برند، لوگو و تصاویر محصولاتی که در هر صفحه از تقویم شما چاپ شده است را ببینند. مطمئن شوید که تقویم شما جذاب و خلاقانه با تصاویر با وضوح بالا و گرافیک برجسته طراحی شده است. مردم دوست دارند با افتخار تقویم های زیبا را روی دیوارهای دفتر یا خانه خود به نمایش بگذارند، زیرا آنها فضای داخلی خود را زیباتر می کنند. همه اینها تقویم ها را به هدایای تبلیغاتی عالی برای کسب و کار شما تبدیل می کند.
 
4. قدرت ماندگار بزرگ
تقویم ها ماندگاری بالایی دارند و می توانند کسب و کار شما را برای دوازده ماه از سال تبلیغ کنند. حتی اگر شرکت‌ها بیشتر از روش‌های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند، تقویم‌های تبلیغاتی همچنان مرتبط هستند. آنها نسبت به سایر روش های بازاریابی به شما ارزش بیشتری برای سرمایه گذاری می دهند. هزینه هر تقویم در مقایسه با مزایایی که دریافت می کنید بسیار ناچیز می شود.
 
5. حضور فیزیکی دارند
یکی از مزیت‌های بزرگ تقویم‌ها این است که قابل لمس هستند و در مکانی برجسته قرار می‌گیرند که برای همه قابل مشاهده باشد. این به آن برتری نسبت به ایده‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات آنلاین یا نقاط رادیویی می‌دهد که فیزیکی نیستند. مزیت دیگری که آنها نسبت به تبلیغات دیجیتال دارند این است که همه می توانند تقویم ها را مشاهده کنند زیرا برای دیدن آنها نیازی به دستگاه هایی مانند لپ تاپ یا تلفن های هوشمند ندارید. ممکن است ساخت تقویم نیازی به فناوری پیشرفته نداشته باشد، اما همچنان برای تبلیغ محصولات و خدمات شما به اندازه کافی موثر است.
6. به ایجاد وفاداری مشتری کمک می کند
ژست هدیه دادن تقویم به مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه، تصور مطلوبی از برند شما در ذهن مشتریان ایجاد می کند. آنها برند شما را به خاطر خواهند آورد و در آینده به تجارت با شما فکر خواهند کرد. با هدیه دادن تقویم های تبلیغاتی، پایه و اساس یک رابطه تجاری پایدار را ایجاد می کنید که در درازمدت سود زیادی را به همراه خواهد داشت.
 
7. بسیار قابل تنظیم
تقویم‌ها را می‌توان به هر طریقی بر اساس نیازهای کسب‌وکار شما و مخاطبانی که هدف قرار می‌دهید شخصی‌سازی کرد. شما این آزادی را دارید که از هر نوع طرح، اندازه، رنگ یا تمی که دوست دارید استفاده کنید. با توجه به نیاز خود، کیفیت کاغذ مورد نظر خود را، چه براق یا مات، انتخاب کنید. برای تقویم‌های چند صفحه‌ای، می‌توانید از سبک‌های مختلف صحافی مانند صحافی مارپیچ یا صحافی زینتی انتخاب کنید.
 
تقویم های تبلیغاتی در واقع بهترین راه برای تبلیغ برند شما به مخاطبان هدف شما هستند زیرا مزایای بسیار زیادی را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که تقویم خود را به موقع چاپ می کنید تا به مشتریان خود تا پایان سال هدیه دهید. مقداری زمان با کیفیت را به برنامه ریزی ظاهر تقویم خود اختصاص دهید و عکس ها یا تصاویری را که ممکن است نیاز به چاپ در هر صفحه داشته باشید آماده نگه دارید. همچنین می‌توانید از تقویم‌ها برای تکمیل سایر ابزارهای بازاریابی مدرن مانند رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان موجود استفاده کنید.
 
منبع: https://www.calendar-printing4u.co.uk/blog/promotional-calendars-are-good-marketing-gifts.html

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد